לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מטיילים בפאפוס
המדריך המלא לאזור פאפוס, קפריסין

הליך ביצוע צ'ק אין לטיסה עם ריינאייר

מטוסים של חברת ריינאייר

ביצוע צ'ק אין לטיסה עם ריינאייר

ביצוע צ'ק אין (Check-In) ובעברית בידוק עצמי, הוא הליך שבו הינכם מתבקשים לבצע בידוק עצמי של פרטי הנוסעים לפני הטיסה, בהליך זה תוכלו לבחור מקומות (במידה ולא בחרתם קודם), להוסיף תוספות אחרונות ולאשר את הטיסה הקרובה. הליך הצ'ק אין בחברת ריינאייר משתנה לפי סוג ההזמנה שבוצעה ותלויה בשאלה האם הוזמנה הושבה לטיסה או לא. מי שהזמין הושבה, כלומר מי שהזמין מקומות ישיבה (ושילם עליהם תוספת), יוכל לבצע הליך צ'ק אין כ-60 יום לפני הטיסה המיועדת. שימו לב: הליך הצ'ק אין למי שלא רכש הושבה יפתח 48 שעות בלבד! ועד לשעתיים לפני הטיסה (מומלץ מאוד שלא לחכות לשעתיים הללו ולעשות את הצ'ק אין מוקדם ככל האפשר כדי להימנע מקנסות)

הערות חשובות

  • יש לבצע צ'ק אין גם לטיסה הלוך וגם לטיסה חזור.
  • שימו לב, מי שלא בחר מקומות ישיבה צריך לקחת בחשבון אפשרות לכך, שהנוסעים לא יוכלו לשבת האחד ליד השני, במידה ומדובר בנוסעים מבוגרים, לטעמנו אין הכרח להזמין מקומות ישיבה, בעיקר לאור העובדה שמדובר בטיסה קצרה ולכן הנושא לא כל כך משמעותי, במידה וחשוב לכם לשבת האחד ליד השני (בעיקר בכל מה שקשור לישיבה ליד ילדים), ההמלצה שלנו היא להזמין מקומות ישיבה מראש.
  • הערה חשובה נוספת, מי שלא יעשה את הליך צ'ק אין מראש ויבחר לבצע את ההליך בשדה, יאלץ לשלם בשדה התעופה, סכום של 50 אירו, סכום זהה תשלמו במידה ותגיעו לשדה התעופה ללא כרטיס מודפס, בעיקרון, ישנה אפשרות להגיע לחלק משדות התעופה עם כרטיס אלקטרוני דרך האפליקציה של חברת ריינאייר, אך המלצתנו היא להדפיס את הכרטיס ולהגיע איתו, הסיבה לכך היא שלפי נהלי החברה (הרשמיים) בשדה התעופה בנתב"ג לא ניתן להציג כרטיס אלקטרוני ובכלל על כל צרה שלא תבוא, מומלץ להדפיס ולהגיע עם ההדפסה, שימו לב פקס או צילום לא יתקבלו (לתשומת לבכם יש לא מעט עדויות בקבוצת הפייסבוק שלנו שהצליחו לעלות עם כרטיס דיגטלי ללא בעיה, לשיקולכם).
  • הכינו את הדרכונים סמוך אליכם כאשר אתם מתחילים את תהליך הצ'ק אין, זאת מכיוון שתזדקקו לפרטים שונים המופיעים בדרכון דוגמת מספר הדרכון.

מדריך לביצוע צ'ק אין בטיסה עם ריינאייר

במידה והנכם מעוניינים לבצע צ'ק אין לטיסה או מתקשים בביצוע ההליך, תוכלו לעקוב אחר המדריך המצולם הבא. הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 1. יש ללחוץ על כפתור הCheck-in באתר החברה.
הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 2. יש לבחור את הטיסה לגביה אנחנו מעוניינים לבצע את הליך הצ'ק אין.
הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 3. התחלת תהליך הצ'ק אין.
4. בחירת הנוסעים לגביהם מתבצע ההליך. שימו לב להערות הבאות: טיסה עם תינוק – נוסע שטס כאשר התינוק היושב בחיקו, התינוק יופיע בביצוע הצ'ק אין, בתוספת לשם ההורה המלווה אותו. ילדים ובני נוער מתחת לגיל 16 לא יכולים לבצע צ'ק אין ללא ליווי מבוגר, על מנת שהערת האזהרה תיעלם, יש לסמן קודם מבוגר הטס בטיסה ולאחר מכן להמשיך בהליך לגבי הילד.
הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 5. הוספת פרטים מזהים – במסך זה תצטרכו להזין פרטים מזהים לכל נוסע אשר עולה לטיסה, הפרטים כוללים: תאריך לידה, מספר דרכון, תוקף הדרכון ועוד.
הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 6. שימו לב לבחור ביצוע צ'ק אין לטיסה הלוך ולטיסה חזור, קיימות שתי אפשרויות לביצוע צ'ק אין, האחת ביצוע צ'ק אין מיידי (Check-in now) והאחרת ביצוע צ'ק אין מאוחר יותר (עד שעתיים לפני הטיסה עצמה (Check-in later) בעיקרון יש לבחור באפשרות ביצוע צ'ק אין מיידי, אני אישית לא ממש מצאתי סיבה לעשות צ'ק אין מאוחר יותר אם אתם כבר במסך הזה.
הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 7. במידה ושכחתם משהו או שאתם רוצים להוסיף תוספת נוספת , זהו המקום. להוספה.
הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 8. כרטיסי הטיסה אותם יש להדפיס – שימו לב, יש להדפיס את כרטיסי הטיסה הן של הטיסה הלוך והן של הטיסה חזור, מומלץ מאוד לצפות בכל כרטיסי הטיסה יחד (מסומן בעיגול ירוק) ולהדפיס את כולם. חשוב מאוד שימו לב להערה בצהוב, בשדה התעופה בתל אביב לא מקבלים כרטיסי אונליין ולכן ההמלצה שלנו היא להדפיס את הכרטיסים ולהגיע עימם לשדה.
הליך ביצוע צק אין בטיסה עם ריינאייר 9. כרטיס הטיסה –  כך נראה כרטיס הטיסה הסופי שלכם, אשר אותו עליכם להדפיס. בכרטיס תוכלו למצוא את פרטי הטיסה, המושב שלכם, התוספות השונות אותם הוספתם, דוגמאות לתיקים אותם ניתן לקחת, ברקוד, שעת הטיסה, יעד ועוד. בהצלחה 

אז מה היה לנו?