לוגו האתר

סיפור הטיול של לירון

סינבון בפאפוס

פאפוס יוני 2018 החוויה שלנו  😀

אחרי שהיינו שנה שעברה זוג לבד, החלטנו השנה לנסוע בהרכב מלא עם 3 ילדים פלוס הורים ואחים, שהכ היינו 7 מבוגרים, 4 ילדים ותינוק בן 3 חודשים.
מאמינה שחלק מהדברים כבר חוזרים עליהם אשתדל לתמצת :).

טיסה: טיסת לילה ריינאייר: מצאנו כרטיסי טיסה במחיר של 45 יורו לכל אחד (הלוך חזור)
רכשנו כרטיס רגיל מה שאומר שטרולי לבטן המטוס ורק תיק גב עולה איתנו. שימו לב! הטרולי נסחב איתכם עד לרגע העליה למטוס, הוא נשלח בעמדת הצ'ק אין, מה שאומר שהוא עובר איתכם את כל הבידוק!! שניה לפני העליה למטוס הטרולי נלקח.
בארץ יש פחות הקפדה, בחזרה הם מקפידים על הכל, במיוחד על עניין ה100 מ"ל, פתחו לנו 7 תיקים והתחילו להוציא דברים (דברים שרכשנו שם כמו משחת שיניים וקרם הגנה שידעתי שיזרקו אבל בכל זאת דחפתי).
לא בדקו גודל תיקים לא בהלוך ולא בחזור, אני אישית לקחתי סיכון אחרי שגם שנה שעברה לא בדקו אותנו, ובאתי עם טרולי גדול, גדול מאוד אפילו, ולא אמרו לי כלום, רק שקלו אותו בעמדת הצק אין והוא עבר, אנשים אחרים שעברו את המשקל נאלצו לשלם קנס, וגם אלו שעברו את עמדת הצק אין בשער עליה עברו בדיקה שניה, מי שהיה לו שקית ביד נאלץ להיפרד ממנה, היה לפני 2 גברים עם תיק נוסף שהשאירו מאחור (אחרי שהעבירו בלחץ את התכולה שלו לטרולים שלהם)
בהלוך עשינו הושבה בחזרה לא, אבל "משחק הכסאות" קל עם חלק מהנוסעים והסתדרנו יופי 🙂
לא לשכוח להדפיס כרטיסי עליה למטוס בהלוך!
בחזור מסתבר שמספיק להראות את הברקוד דרך הטלפון
הטיסות גם בהלוך וגם בחזור יצאו בזמן, בחזור אפילו הקדמנו ב 5 דקות
***בלי קשר, היו לי כמה שאלות לגבי כמה דברים והם היו זמינים לכל השאלות בצט של האתר

שנחתנו רכשנו בקיוסק כרטיסי סים שיהיה לנו אינטרנט כל הזמן (במיוחד וויז כי שכרנו רכב)
מי שרוכש שם סים לא לשכוח לדאוג לסיכה לפתוח את הטלפון 🙂

רכב: שכרנו רכב עם 7 מקומות מיורופקאר דרך ראיינאייר, הגענו לתור מטוווווווווווווווווווווווווורף!!!! מטורף!!!! מסביב היו עוד 7 דלקפים של חברות השכרה (סיקסט, הרץ ועוד) כולן ריקות!! לגמרי.. ואנחנו בתור מטורף שנמשך קרוב לשעה!!! כשאנחנו תקועים בשדה אחרי טיסת לילה עם הורים מבוגרים וילדים קטנים, זה היה פשוט סיוט!!!
אין צורך ברישיון נהיגה בינלאומי מספיק הרישיון הישראלי
ו.. לא לשכוח, הנהיגה בצד שמאל! מתרגלים בסופו של דבר
**מי ששוכר רכב, תעברו טוב טוב על תחנות הרדיו, אתם תמצאו שם תחנות ישראליות : 🙂 🙂

משם המשכנו למלון אמפורה (שנה שעברה היינו בקפיטל קוסט)
אני לא יודעת מה יש לומר אחרי כל ההמלצות פה, המלון מושלם! אין מילים, הכל חדש ונקי בצורה בלתי רגילה, שרות מעולה! הבן של גיסתי הקיא באמצע הלילה בשניות באו והחליפו להם הכל, חדרים מרווחים מאוד, קיבלנו חדר בקומת קרקע ממש על הבריכה, אין דברים כאלה
בריכה יפייפיה ובגלל שזה מלון שפחות פונה לילדים אז הבריכה הייתה לרשותנו רוב שעות היום, חסרון רציני: אין מציל בבריכה!!
הארוחות בוקר היו עשירות מאוד! וגם שומרי הכשרות בינינו מצאו מה לאכול , קצת ביאס שבניגוד לקפיטל אין בחדרים מטבח, שדי בנינו עליו, אבל הסתדרנו.
המלון ממוקם 17 דקות הליכה מהטיילת ו23 דקות מהנמל (שזה בעצם ההמשך של הטיילת)
בתכלס? מרוב שהדרך כל כך יפה, אפילו לא מרגישים את ההליכה וזה עובר בצ'יק

דובר על השקעים שם שלא תואמים את שלנו, וצריך מתאם! אנחנו פשוט ביטלנו את הנעילת ילדים עם קיסם אוזניים ואז השתמשנו בשקע הרגיל (אין מה לפחד זה לא מוביל חשמל, זה רק פותח נעילת ילדים).

באנו יותר לחופשת בטן גב ובריכה לילדים אז לא טיילנו יותר מדי

היינו בגן החיות של פאפוס, מקום מהמם מהמם מהמם!! הילדים כל נהנו, למרות החום הנוראי (המקום כמעט ולא מוצל, אז להתכונן בהתאם)
לא לפספס את המופע של תוכים והינשופים!! חוויה בפני עצמה.
לי אישית יש פטיש מטורף לג'ירפות אז ה"היי לייט" של הטיול מבחינתי היה האכלת גי'רפות.

נמל: לא לפספס אותו בשקיעה! ללכת לאורך קו החוף לכיון המלונות יש נקודות תצפית ליד המפל/מזרקה, פשוט יפייפה!

קניון שדרת המלכים, די דומה למותגים בארץ, במחירים יותר זולים ומבחר הרבה יותר גדול!!
אני אישית מכורה לחנות כריסילה שרכשתי שם שנה שעברה שמלה מהממת וגם השנה לא וויתרתי עליה 🙂
חנות איפור אינגלוט (שיש להם שת"פ עם גניפר לופז) גם מחירים נוחים
והג'מבו כמובן, שנה שעברה כל כך התלהבתי ממנו שקניתי חצי חנות, השנה אחרי בדיקה קצת יותר מעמיקה, חוץ מהמתנפחי בריכה גיליתי שהמחרים די דומים לארץ ואפילו מצאתי דברים בארץ יותר בזול
אז לא קנינו שם כלום למעט כמה פיצ'פקסים

אוכל:
סינבון, ההתמכרות שלי!! קרמל ואגוזים, לא מוותרת עליו
אכלנו בפיצה אקספרס בעקבות המלצות הקבוצה – נחמד
אנחנו לא אוכלים בשר בחול אז רוב הזמן אכלנו פיצות/פסטות וציפס.

יום שלישי היינו בטברנת דמוקרטיס, סגרנו שולחן
חוויה מושלמת, הילדים כל כך נהנו!! גם ההיפר שלי ישב מרותק לאורך כל המופע

*** ביטוח רפואי!!!! לעשות לעשות לעשות!!!!
לאחיין שלי הזמינו רופא כי לא הרגיש טוב זה בסביבות ה150 יורו!!!