לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתאים בעיקר למבוגרים

357-97-904922+

פעיל בכל השנה

יש צורך בתיאום מראש

מתאים לביקור של כחצי יום

שעות פעילות:

נפתח בתיאום מראש או כחלק מטיולים מאורגנים

קפריסין האותנטית - הבית של סופיה

Local traditions and culture

הדירוג שלנו
4/5
הבית של סופיה

הבית של סופיה הוא בית מסורתי מפורסם באזור פאפוס אשר הופיע גם בתוכנית "האוכל הכי טעים בעולם עם נדב ברונשטיין״", במקום תוכלו ליהנות מארוחה קפריסאית אותנטית שהוכנה על ידי בעלת המקום סופיה ובעלה אנדראס.

למקום תוכלו להגיע למקום בשתי דרכים עיקריות:

1. טיול מאורגן בעקבות המסורת והתרבות המקומית

טיול ייחודי אשר ייקח אתכם לתוך קפריסין האותנטית דרך המסורת, הטעמים והתרבות של האי.
היום מתחיל באיסוף ממלונות נבחרים ונסיעה לבית החרס בכפר Yeroskipou שם תוכלו להתרשם כיצד הקדרים ממשיכים את המסורת העתיקה של יצירת כלי חרס. התחנה הבאה בטיול תהיה בכיכר הכפר שם תוכלו לראות את כנסיית St Paraskevi שנבנתה במאה ה9 ואשר הוקמה במקום בו שכן המקדש העתיק של אפרודיטה. תהיה גם הזדמנות לראות כיצד מכינים את המעדן הקפריסאי רחת לוקום או בשמו המקומי loukoumia.
הנקודה הבאה בסיור וגולת הכותרת של היום, היא הכפר Letymbou שבו נבקר בבית המפורסם של סופיה בעת הביקור בבית תוכלו לראות חדרים עם ריהוט ועיצוב מקוריות ומהתלבושות המסורתיות והססגוניות. לאחר ההתרשמות מהמקום תוכלו ללמוד כיצד סופיה אופה את הלחם הכפרי בתנור חימר וכיצד היא מכינה מעדנים מקומיים אחרים כמו גבינת החלומי המפורסמת. בהמשך תוכלו ליהנות מארוחת בוקר הכלולה במחיר ואשר הוכנה על ידי סופיה כולל לחם כפרי וקפה או תה. בסיום הארוחה יערך ביקור במנזר סנט נאופיטוס ואנקליסטרה, מתחם המכיל כמה ציורי קיר ביזנטיים מרשימים. בסיום היום ובדרך חזרה לפאפוס ייערך ביקור ביקב מקומי וטעימות יין.

יום הטיול כולל הנסיעות נמשך כ6.5-7 שעות

 לחצו כאן להזמנת טיול בעקבות המסורת והתרבות מקומית

ארוחה בבית של סופיה

2. הגעה עצמית למקום

אם אתם שוכרים רכב בפאפוס (זו האפשרות המומלצת ביותר לטעמי). לאחר תיאום מראש תוכלו להגיע למקום באופן עצמאי, אומנם קצת קשה למצוא את המקום אבל זה בהחלט שווה את המאמץ, ראשית יש לנווט לכפר Letymbou village אשר ממוקם כחצי שעה נסיעה מפאפוס.

כאשר תיכנסו לכפר סעו ישר עד שתראו משמאלכם שלט באנגלית עליו כתוב Sofia House, בשלט זה עליכם לפנות שמאלה ובפניה הראשונה אחריו ימינה (מעין פניית פרסה) וממשיכים ישר עד לבית מספר 2. בהגעה למקום תוכלו להתרשם מהבית והחדרים המסורתיים וליהנות מארוחה מקומית  המוגשת לצד לא מעט מנות מקומיות וטעימות.

לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר עם אנדראס בעלה של סופיה 357-99-675223+

שימו לב

  • יש צורך לציין מראש אם אתם מעוניינים בארוחה צמחונית מכיוון שברירת המחדל היא ארוחה בשרית
  • יש לקחת בחשבון שלא כולם מתחברים לאוכל הקפריסאי המסורתי, בעיקר בכל מה שקשור לאוכל עבור הילדים.

תודה מיוחדת ללירן חברת קבוצת הפייסבוק שלנו על הפרטים והתמונות מהמקום

כ-20 אירו למבוגר, 10 אירו לילד (לא כולל שתיה)

מיקום האטרקציה

קרדיט: Images by Liran Barzilay

אז מה היה לנו?

Powered by GetYourGuide
הבית של סופיה הוא בית מסורתי מוכר בכפר באזור שבו תוכלו ליהנות מארוחה קפריסאית אמיתית שהוכנה על ידי בעלת המקום סופיה ובעלה אנדראס.