לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מטיילים בפאפוס
המדריך המלא לאזור פאפוס, קפריסין

פאבים וברים מומלצים בפאפוס

פאבים וברים בפאפוס

חיי לילה בפאפוס

מרבית הפאבים והברים המומלצים בפאפוס, מרוכזים באזור שנקרא ה Bar Street, במקום תוכלו למצוא מגוון גדול של ברים פאבים וטברנות נחמדות, מומלץ מאוד להגיע למקום מכיוון הנמל ולא דרך סמטאות הרחובות, גם יותר יפה וגם יותר בטוח בשעות הקטנות של הלילה. עלות בירה מהחבית היא כ2.5-3.5 אירו. אזור זה מרכז גם את מרבית מועדוני הלילה המרכזיים אותם תוכלו למצוא בפוסט מועדני לילה בפאפוס

בפוסט זה מרוכזים הפאבים והברים המומלצים באזור פאפוס כפי שהומלצו בקבוצת הפייסבוק, תודה מיוחדת לחבר הקבוצה עידו על העזרה באיסוף המידע.

The Rose Pub

פאב בסגנון אנגלי, נקי ועם שירות מצוין, בפאב תוכלו ליהנות ממוזיקה טובה, לוח קליעה למטרה, שולחן סנוקר, שידורי ספורט, בירות זולות ואלכוהול איכותי אך טיפה יותר יקר.


The Old Fishing Shack Ale and Cider House

שם ממש ארוך לבר קטן ואינטימי, הבר מנוהל על ידי Athos, בריטי שעבר להתגורר בקפריסין, בעל המקום הוא בעל ידע עצום בכל מה שנוגע לבירות מסביב לעולם ואף ישמח להגיש לכם סיידר מדהים, בירה מתוצרת מקומית או אחת מ-100 סוגי בירות השונות שבמקום. ברקע בדרך כלל מתנגנת לה מוזיקת בלוז אשר מוסיפה לאוירה.


Flintstones Bar

בר קטן ונחמד הממוקם סמוך לטברנת דמוקריטוס המפורסמת, הבר מעוצב בסגנון הסדרה משפחת פלינסטונס, במקום תוכלו להנות ממגוון קוקטיילים ובירות מעולות. יבה דבה דו!!!


Black & White Reload

בר מעוצב בצבעי שחור לבן, במקום תוכלו למצוא לא מעט צעירים וצעירות שמגיעים להנות מהמוזיקה והשירות והמשקאות במקום.


The Bottle Bank Bar

בר בסגנון בריטי, חובבי הספורט ישמחו לדעת כי במקום משדרים משחקים על מסך ענק, אגב יש להם גם ערוצים ישראליים כך שאפשר לשדר ליגה ישראלית / ישראליות באירופה.



Robin Hood Pub

פאב בריטי נחמד המעוצב בסגנון טירה, ממוקם מול הכניסה לטברנת דמוקריטוס המפורסמת, בפאב תוכלו לרכוש שתי כוסות אלכוהול ב5 אירו, אגב למקום ישנה תעודה של משרד הבריאות קפריסאי שמאשר שכל המשקאות במקום, מקוריים ובדוקים. מידי פעם מחלקים במקום כרטיסים בחינם למסיבות במועדון הRainbow. לתשומת לבכם ישנן לא מעט תגובות לגבי הצורך לבדוק את החשבון הסופי שמוגש אליכם במקום אז שימו לב, גם אם אתם בראש טוב.


Oneils Irish Bar

פאב אירי מומלץ באזור מלון אליסיום, מומלץ במיוחד כאשר משדרים משחקי כדורגל של הליגה האנגלית


KIng Road Sport Club

מרחק קצר מOneils Irish Bar תמצאו את פאב King Road, זהו פאב מדליק מלא בבריטים שמוגדר כפאב ספורט ובדומה לOnelis גם אליו מומלץ להגיע בזמן שמשודרים בו משחקי הליגה האנגלית.

אז מה היה לנו?