לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מטיילים בפאפוס
המדריך המלא לאזור פאפוס, קפריסין

נוזלים בכבודת יד

נוזלים בטיסות

מדיניות נשיאת נוזלים בכבודת יד

במרבית שדות התעופה בעולם לא ניתן להעלות לבטן המטוס בכבודת היד (הטרולי הקטן או תיק הגב שעולה לתא הנוסעים) נוזלים, ג'לים, תרסיסים, קרמים וכו' החורגים מהכמות המותרת. האיסור חל לרוב בטיסות מחו"ל לארץ ופחות מוקפד בטיסות מהארץ לחו"ל.
שימו לב  לא מדובר בהחלטה או גחמה של חברת תעופה כזו או אחרת, מדובר בהנחיית בטיחות כוללת והגורפת לכלל החברות ובמקרה של קפריסין מדובר הנחייה של האיחוד האירופי.

מהי הכמות המותרת

  • ניתן לקחת נוזלים במיכל שלא יעלה על 100 מ"ל.
  • כל הנוזלים צריכים להיות ארוזים בשקית שניתנת לאיטום דוגמת שקית פסגור.
  • כמות הנוזלים הכוללת לנוסע לא תעלה על 1 ליטר.

נשיאת נוזלים כאשר טסים עם תינוקות

מי שטס עם תינוקות רשאי לקחת כמה מזון תינוקות שירצה, כולל מים רתוחים ואוכל לתינוק לפי הצורך, גם אם מדובר בחריגה מכמות הנוזלים המותרת. בנוסף לכך אין צורך להכניס מזון תינוקות לשקית אטומה.
במילים אחרות אם אתם טסים עם תינוקות קחו את כל מה שצריך איתכם בכבודת היד. שימו לב כי ייתכן והמאבטחים ירצו לבדוק את הציוד מטעמי בטיחות.

תרופות בכבודת היד

במידה ויש לכם צורך בנשיאת תרופה נוזלית, תוכלו לקחת אותה ללא בעיות מיוחדות (מומלץ לקחת עמכם אישור רופא באנגלית למקרה הצורך), כמו כן אין צורך לשים את התרופות בשקית אטומה. שימו לב כי ייתכן והמאבטחים ירצו לבדוק את הציוד מטעמי בטיחות.

מה עושים במידה וקניתם בושם או פריט נוזלי והוא חורג מהגודל המותר

  1. פשוט לזרוק, עם כל הכאב הביטחון בשדות התעופה באיחוד האירופי מאוד מקפידים בנושא, הם יזרקו לכם את הפריטים מבלי לחשוב פעמיים לכן מומלץ מאוד מאוד, שלא לנסות אותם.
  2. להוסיף בתשלום מזוודה לבטן המטוס , במזוודה שמועברת לבטן המטוס תוכלו להעלות כמה נוזלים שתרצו ללא בעיה.
  3. רכשו מראש בקבוקונים המתאימים לגודל המותר והעבירו אליהם את הנוזלים הרצויים.

קישור למדינות כבודת הנוזלים בריינאייר

אז מה היה לנו?