לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מטיילים בפאפוס
המדריך המלא לאזור פאפוס, קפריסין

מלונות מומלצים לזוגות בפאפוס

מלונות מומלצים לזוגות בפאפוס

מלונות המומלצים ביותר לזוגות בפאפוס

העיר פאפוס יכולה להתאים מאוד לזוגות אשר מעוניינים לצאת לחופשה ביעד קרוב ומחפשים אוירה רומנטית, טברנות מעולות ואטרקציות מגוונות.

על מנת להפוך את החופשה למושלמת ריכזתי לכם את עשרת המלונות המומלצים ביותר עבור זוגות המעוניינים לטייל באזור.

הרשימה מבוססת על חוות דעת אמיתיות של חברי קבוצת הפייסבוק שלנו "מטיילים בפאפוס – פאפוס קפריסין".

מלונות 5 כוכבים

5/5

מלון אמבי שבפאפוס הוא מלון בדירוג חמישה כוכבים אשר קיבל אינספור המלצות בקבוצת הפייסבוק שלנו, זהו המלון הראשון בפאפוס אשר הוגדר ונבנה עבור זוגות בלבד ומיועד לאורחים החל מגיל 18 ומעלה

מלון אליסיום הוא מלון חמישה כוכבים מושלם אשר נחשב לאחד המלונות המומלצים והמפנקים ביותר בקפריסין בכלל ובפאפוס בפרט. במלון תוכלו להנות מספא מפנק ברמה גבוהה, מסעדות מגוונות, ארוחות משובחות ושירות מעל ומעבר לציפיות.

מלון איבי שבפאפוס הוא מלון חמישה כוכבים מפנק, המוגדר כמלון למבוגרים בלבד (החל מגיל 18 ומעלה) ומתאים למי שמחפש מלון איכותי, מפנק יוקרתי עם ארוחות טובות ושירות משובח.

מלון אנאבל הוא מלון המדורג בדירוג של חמישה כוכבים וממוקם באזור טיילת פאפוס. המלון כולל בריכה מחוממת בחורף, ספא מצויין, ארבע בריכות חיצוניות, אוכל משובח, צוות שירותי ואדיב וחוף ים פרטי.

מלון אלמירה שבפאפוס הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם באזור טיילת פאפוס.
במקום תוכלו למצוא 4 בריכות כאשר 2 מהן מיועדות למבוגרים בלבד, ספא המציע טיפולים הוליסטיים ועיסויים, וכן סאונה וחדר כושר.

אתר נופש בשיטת הכל כלול ובדירוג של 5 כוכבים המתאים מאוד הן לזוגות והן למשפחות. באתר הנופש תוכלו למצוא 5 בריכות חיצוניות, מתחם ספא מפנק, מסעדות איכותיות והפרדה נוחה בין האזורים המיועדים לילדים לבין אזורי המבוגרים.

מלונות 4 כוכבים

4/5

מלון סיפריה מאריס הוא מלון הכל כלול בדירוג 4 כוכבים המיועד למבוגרים בלבד (מגיל 16 ומעלה) כך שתוכלו ליהנות בו מאווירה שקטה ורומנטית.
במלון תמצאו ספא מפנק, בריכה חיצונית ומקורה, סאונה, חדר כושר ועוד.
חלק מחדרי המלון אף כוללים בריכה פרטית.

לידיעתכם מלון זה הופיע בתוכנית הטלוויזיה חתונה ממבט ראשון

מלון זה מדורג בדירוג של 4 כוכבים וממוקם באזור טיילת פאפוס. המלון הוקם על שרידיו של אתר ארכיאולוגי יפיפה ומספק לאורחיו שירות מפנק, בריכות מהנות ומגוון מסעדות איכותיות כאשר חלקן מיועדות למבוגרים בלבד.

מלון 4 כוכבים מפנק למבוגרים בלבד, בו תוכלו ליהנות מ-5 בריכות מפנקות בניהן בריכה חיצונית, בריכת הידרו, בריכה מקורה ומחוממת, מתחם ספא, ברים ומסעדות.

מלון 4 כוכבים נהדר ושקט הממוקם ממש קרוב לשפת הים, כאשר כל החדרים בו פונים לבריכה, במלון אין פעילויות לילדים או מועדון ילדים ולכן לרוב לא תמצאו בו המוני משפחות.
מיקום המלון הוא במרחק של כ-20 דקות של הליכה מתונה מנמל פאפוס, מה מאפשר לצעוד אליו בשעות הערב וליהנות ממגוון הפעילויות והמסעדות שבו.

על פי חוות הדעת בקבוצה, מומלץ לבקש חדרים שאינם צמודים לגג המלון.

מלונות נוספים

מלון הדירות אנמי ממוקם באזור טיילת פאפוס, מרחק הליכה קצר מאזור הברים של העיר. במקום תוכלו למצוא דירות מאובזרות, בריכה חביבה ושירות אדיב.
תמורה מעולה למי שמחפש מלון לא יקר ובמיקום מעולה.

מלון משפחתי בדירוג של 2 כוכבים, ללא בריכת שחיה אך עם זאת נחשב למלון מומלץ ומפנק המתאים לזוגות. המלון ממוקם באזור פאפוס העליונה על גבעה גבוהה קרוב למסעדת Muse . במלון תהינו משירות אדיב ביותר ומנוף מרשים של האזור.

אז מה היה לנו?