לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מטיילים בפאפוס
המדריך המלא לאזור פאפוס, קפריסין

מלונות מומלצים באיזור לימסול

מלונות בלימסול

מלונות מומלצים בעיר לימסול שבקפריסין

העיר לימסול היפה והמודרנית מושכת אליה תיירים רבים המגיעים לאזור. בפוסט זה אנסה לרכז עבורכם מלונות מומלצים בעיר לימסול, מלונות אילו קיבלו דירוגים גבוהים והמלצות רבות.

מלון יוקרתי המדורג בדירוג של 5 כוכבים וממוקם על קו החוף בעיר לימאסול שבקפריסין.המלון ידוע באוכל המשובח המוגש בו, וכולל גם 2 מגרשי טניס מוארים ואמבט עיסוי. החדרים מציעים מרפסות המשקיפות להרי הטרואודוס או לים התיכון.
חדרי המלון כוללים ריהוט מודרני וחלונות גדולים מהרצפה עד התקרה. החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה בלוויין, מכונת קפה ומיני בר. אינטרנט אלחוטי חינם.
שמשיות וכסאות נוח מוצעים חינם על החוף. המלון כולל 3 בריכות שחייה: בריכה מקורה, בריכת מים מתוקים מרכזית ששטחה ובריכת שכשוך לילדים עם משחקי מים. תוכלו ליהנות מעיסוי מרגיע או להשתתף בשיעורי התעמלות אירובית.

אתר נופש הממוקם על אחד מחופי הדגל הכחול הגדולים ביותר בלימסול וכולל אזור בריכות מעוצב בהידור עם 2 בריכות חיצוניות וחדרי אירוח ממוזגים עם מרפסות ונופים של הים התיכון.
החדרים מרוצפים פרקט וכוללים ריהוט מודרני, מיני בר וטלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין. חלקם כוללים מרפסת פרטית עם כיסאות נוח.
מדי יום מוגש במסעדת אוקטגון מזנון ארוחת בוקר עם פירות טריים. מסעדת פינישיאן מגישה בשרים על האש ומנות טיפוסיות לאזור. אתר הנופש מתגאה גם בבר המעוצב סביב נושא הים עם סיפון עץ המשקיף לים.

מלון המדורג בדירוג של חמישה כוכבים ונחשב לאחד המלונות המובילים והמומלצים ביותר בלימסול. המלון ממוקם בסמוך לחוף הים. במלון תוכלו למצוא שתי בריכות חיצוניות יפיפיות ומהנות, בריכה מקורה ומחוממת, מסעדות עטורות פרסים וגולת הכותרת היא הספא האקסקלוסיבי והמיוחד הכולל סאונה, חדר אדים וחדר קרח.  בנוסף תוכלו למצוא במקום חדר כושר מאובזר, וברים המפוזרים בגנים הטרופיים ובסמוך לבריכה.

אתר נופש בדירוג של 5 כוכבים הממוקם על חוף פרטי ב-אמת'וס לימסול  ומציע גנים טרופיים, 2 בריכות, מרכז בריאות, 7 מסעדות, מגרש טניס וגישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי בכל רחבי האתר.
החדרים מרווחים וכוללים גישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי, טלוויזיית LED, כספת למחשב נישא ומיני בר. חדרי האמבטיה כוללים חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח. כל חדרי השינה כוללים מרפסת, ורובן משקיפות אל הים התיכון.

מלון המדורג בדירוג של 4 כוכבים, נמצא במיקום אידאלי, בלב העיר, המאפשר גישה קלה לאטרקציות המרכזיות שלה. המלון ממוקם ליד רחובות הקניות ומוקדי העניין העיקריים כגון המוזיאון הארכאולוגי, העיר העתיקה והטירה מימי הביניים . גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל אזורי המלון.

מלון בדירוג של 4 כוכבים שהוא אחד המלונות המובילים בעיר, המלון נמצא במרחק של 2 ק"מ מהמרכז ההיסטורי של לימאסול  ובמרחק של ק"מ אחד מרובע הקניות. המלון שופץ בשנת 2012, וכולל 2 בריכות, אזור חוף פרטי וחדרים עם מרפסות המשקיפות לים.
החדרים מעוצבים בטוב טעם וכוללים רצפות עץ וריהוט שנבחר בקפידה. כל יחידות האירוח ממוזגות וכוללות טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין, מכונת קפה, מיני בר, חלוקי רחצה, נעלי בית וערכות שינה מסוג Sleep Advantage.

אתר נופש בדירוג של 4 כוכבים הממוקם על קו החוף החולי ב-לימסול ומציע חדרים עם נוף של הים התיכון , טלויזיית LCD בעלת מסך שטוח, ספא בשירות מלא, 5 מסעדות ומופעי בידור חיים. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל אזורי המקום.
חדרי המלון כוללים רצפת פרקט וערוצי לוויין. ניתן ליהנות מנוף פנורמי של הים או של היבשה מהמרפסות המרוהטות.
באתר מוצעות אפשרויות מגוונות לסעודה, לרבות מאכלים מהמטבח הטוסקני, מופעי בישול וסושי בר. בקיץ, מוגשות ארוחות קלות בחוץ תחת פרגולות מכוסות גפנים. ארוחת בוקר קפריסאית מאושרת מוגשת בבוקר.
המלון כולל בריכה חיצונית עם מערת אבן. האורחים יכולים ליהנות מעיסויי גוף וטיפולי יופי בספא. חדר כושר המציע שיעורי פילאטיס והתעמלות אירובית זמין באתר.

מלון מעולה לזוגות המדורג בדירוג של 4 כוכבים, המלון מציע בריכות מקורות וחיצוניות, מסעדה וספא. הוא כולל חדרים מסוגננים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומרפסת המשקיפה לעיר או לבריכה.
כל יחידות האירוח במלון כוללות רצפות עץ, חלונות עם זיגוג כפול, מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין ופינת ישיבה. כל אחת כוללת מיני בר, ​​קומקום חשמלי ומוצרי טיפוח ללא תשלום. חלק מיחידות האירוח כוללות אמבט ספא ו\או אמבט עיסוי חיצוני.

מלון 4 כוכבים הממוקם על חוף לימסול, מוקף בגנים מעוצבים ומציע בריכה, מסעדה ומרכז ספא. המלון מציע יחידות ממוזגות עם מרפסת, בטווח של 10 דקות הליכה מאזור התיירות של לימסול.
כל סוגי יחידות האירוח מוארות, ומספקות פינת ישיבה עם טלוויזיה בלוויין במסך שטוח. חדר הרחצה הפרטי מצויד במוצרי טיפוח ללא תשלום. חלק מהיחידות מציע נוף לים התיכון.
תוכלו ליהנות מעיסוי מרענן באזור הספא של המלון, או להירגע בסאונה ובאמבט העיסוי. מתקני הספורט והבריאות כוללים מגרש טניס, חדר כושר וטניס שולחן. מתקני שעשועים ובריכת מים עמוקים זמינים גם כן עבור האורחים הצעירים יותר. תוכלו לשכור מיטות שיזוף ושמשיות לחוף.

מלון המדורג בדירוג של 3 כוכבים ונמצא במרחק של 100 מטרים בלבד מחוף לימסול, המלון מציע יחידות אירוח עם נופים לים או לבריכה. הוא כולל ספא, חדר כושר מאובזר במלואו ו-3 מסעדות. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל האזורים.
החדרים הממוזגים של המלון כוללים מרפסת מרוהטת, טלוויזיה עם ערוצי לוויין/ערוצי שלם וצפה, ומיני בר. כולם כוללים חדר רחצה פרטי עם אמבטיה, מוצרי טיפוח ומייבש שיער.
תוכלו ליהנות משחיה מרעננת בבריכה של המלון, או להירגע באמבט העיסוי או בסאונה. עיסויים ארומתרפיים זמינים על פי בקשה.

מלון המדורג בדירוג של 3 כוכבים ונמצא במרחק של דקה מהחוף. מלון הרמוני ביי ממוקם בעיר לימסול, במרחק מטרים אחדים בלבד מהים, ומציע בריכה חיצונית וטרסת שמש. הוא כולל יחידות אירוח עם מרפסות.
מהחדרים נשקף נוף ישיר או צדדי לים התיכון, ובכולם יש טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח. בחדרי הרחצה הפרטיים יש אמבטיה או מקלחת, כמו גם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

אז מה היה לנו?