לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מטיילים בפאפוס
המדריך המלא לאזור פאפוס, קפריסין

ימי טיול מאורגנים בקפריסין

ימי טיול בקפריסין

אחת האפשרויות הנוחות והמהנות לטייל ולגלות מקומות מיוחדים בקפריסין היא על ידי שימוש בטיולים מאורגנים, טיולים אילו יוצאים מנקודות שונות באי ומעבירות אתכם דרך ערים ונופים מיוחדים.
הטיולים מתאימים בעיקר עבור מי שנמצא באזור ללא רכב או למי שמעוניין בטיולים מודרכים או טיולי נושא דוגמת טיול ליום קניות, טיול לעיר הרפאים פמגוסטה ועוד.

בפוסט פירטנו מספר טיולים שתוכלו לבחור מהם ולגלות חלקים נוספים ומעניינים באי.

טיול בעקבות קפריסין האותנטית כולל הבית של סופיה

הבית של סופיה

טיול ייחודי אשר ייקח אתכם לתוך הטעמים והמראות של קפריסין האותנטית, הטיול כולל ביקור במפעל לכלי חרס אשר בו תוכלו לראות כיצד הקדרים המקומיים ממשיכים את המסורת העתיקה. תוכלו לצפות כיצד מכינים רחת לוקום וגולת הכותרת של היום. ביקור בבית של סופיה   (הבית שהופיע בתוכנית ״האוכל הכי טעים בעולם עם נדב ברונשטיין״) , במקום תוכלו להתרשם מתלבושות ססגוניות , ללמוד כיצד מכינים את הלחם המסורתי בתנור חימר, תוכלו לחזות ואף לטעות מגבינת חלומי אשר מוכנת במקום ובסופו של דבר תוכלו להנות מארוחת בוקר מיוחדת וטעימה מעשה ידי סופיה.

זמן משוער לכל הטיול כ-7 שעות

יציאה מפאפוס ליום קניות בעיר ניקוסיה

ניקוסיה

יום קניות בעיר ניקוסיה, עיר הבירה של קפריסין, הנסיעה לניקוסיה תעצור במספר נקודות עניין בדרך. לאחר ההגעה לעיר ייערך ביקור בקתדלרת סנט ג׳ון ומשם סיור רגלי ברחובות הצרים של העיר. סיור ברובע העתיק עם המבנים המשוחזרים ובסיום הסיור יהיה לכם מספיק זמן פנוי לטייל באיזור ולצאת למסע קניות ברחוב Ledra  עם החנויות היוקרתיות ובשדרת Makarios Avenue & Stasikratous  עם המותגים המוכרים והאיכותיים.

זמן משוער לכל הטיול כ-9 שעות

שימו לב: הטיול מאפשר לעבור את הגבול לקפריסין הטורקית, לצורך כך חובה להגיע עם דרכון, לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו פרטים של המפעיל המקומי, יש צורך לאשר את האיסוף לפחות 24 שעות לפני תחילת הסיור

יום טיול מפאפוס לפמגוסטה

פמגוסטה עיר הרפאים

יום טיול היוצא מפאפוס לכיוון עיר פמגוסטה שעל חוף הים. הטיול כולל עצירה והפסקת קפה בChoirokoitia, לאחר מכן ממשיכים לכיוון סטרוביליה לצורך מעבר של הקו הירוק (יש צורך בדרכונים) נבקר במנזר Saint Barnabas שנבנה במאה ה5 וכיום משמש כמוזיאון.  נמשיך לכיוון הממלכה העתיקה של סלמי שנבנתה על ידי היוונים במאה ה12. התחנה הבאה היא העיר פמגוסטה עם הכנסיות הגותיות שלה והחומות הוניציאניות המקיפות אותה. במהלך הביקור במקום יהיה לכם זמן פנוי לקניות, טיול בעיר או לאכול ארוחת צהריים (לא כלול במחיר). לפני החזרה לפאפוס נעבור לתצפית על "עיר הרפאים" נוכל לחזות מבעד לגדרות בבתים הנטושים ובעיר שעמדה מלכת. העיר פמגוסטה הייתה בעבר אתר נופש הומה אדם, אשר ננטש בשנת 1974 עם פלישת טורקיה לקפריסין. מאז הפלישה ועד היום העיר נטושה לחלוטין וחל איסור להיכנס אליה, כאשר מצד אחד היא נשמרת על ידי חיילים טורקיים ואילו מצד השני נשמרת על ידי חיילים קפריסאים.

זמן משוער לכל הטיול כ-10 שעות

שימו לב: חובה להגיע עם דרכון, לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו פרטים של המפעיל המקומי, יש צורך לאשר את האיסוף לפחות 24 שעות לפני תחילת הסיור

יום טיול מפאפוס או לימסול למנזר קיקוס

מנזק קיקוס

יום טיול זה יוצא לכיוון המנזר המפורסם ביותר בקפריסין השוכן בהרי הטרודוס.
הנסיעה תעבור דרך רכס הרי הטרודוס כולל עצירה בכפר אומודוס המפורסם, בדרך למנזר קיקוס העתיק אשר נוסד המאה ה-11 על ידי הקיסר הביזנטי אלקסיוס ושוכן בפסגות ההרים. במהלך הסיור במקום תוכלו להתרשם מהפסיפסים וציורי הקיר המרהיבים, ללמוד על המשמעות המיסטית של המקום עבור הנשים.

שימו לב קיים מסלול שיוצא מהעיר לימסול ומסלול שיוצא מהעיר פאפוס

יציאה מפאפוס

זמן משוער לכל הטיול כ-9 שעות

לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו פרטים של המפעיל המקומי, יש צורך לאשר את האיסוף לפחות 24 שעות לפני תחילת הסיור

יום טיול מפאפוס ללימסול ולעתיקות קוריון

עתיקות קוריון

יום הטיול יתחיל בעצירה ראשונה בעיר עתיקה Curium שבה תוכלו לראות חפירות רבות, כולל מתחם Eustolios  והאמפיתיאטרון המפואר עם נוף מרהיב של מפרץ אפיסקופי. משם ימשיך הטיול לכיוון הכפר קולוסי כדי לראות את המצודה מימי הביניים, מעוז צלבני עתיק. לאחר הביקור במצודה ימשיך המסלול לכיוון העיר העתיקה של לימסול לקניות, האוטובוס יעצור בסמוך לטירת לימסול הקרובה למרינה ולשוק. בלימסול תוכלו ליהנות מזמן חופשי בשפע לסיור בעיר ולקניות. בדרך חזרה נעצור בסלע אפרודיטה המפורסם והמרהיב. בעת העצירה תוכלו להיכנס לשחייה מסביב לסלע (השחייה על פי תנאי מזג האוויר), אשר על פי האגדה יעזור לכם להשיג יופי נצחי.

טיולי קולינרי בקפריסין

טיולים קולינריים

צאו לחוות את הטעמים המסורתיים של קפריסין שבכפרים השונים שמסביב.

בין אם מדובר בביקור ביקבים משפחתיים, או טעימות מהמטבח הקפריסאי האותנטי בטיולים מאורגנים הכוללים טעימות תוכלו ליהנות ממחר גדול ועשיר. 

אז מה היה לנו?