לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מטיילים בפאפוס
המדריך המלא לאזור פאפוס, קפריסין

החזר מס על קניות בפאפוס

החזר מס

כל מה שצריך לדעת על החזרי מס בפאפוס

אוהבים לעשות קניות בחו"ל? מעולה!

כדאי שתדעו, אתם זכאים לקבל החזר מס על חלק מהקניות בפאפוס, בעיקר אם אתם רוכשים ביגוד, הנעלה, מוצרי חשמל, צילום ועוד.

על מנת שתוכלו לקבל החזר מס על הקניות שלכם בטיול, עליכם לרכוש בחנויות אשר מסומנות במדבקה של פטור ממס, כאשר הקנייה צריכה להיות בסכום שעולה על 50 אירו בקניה אחת. בסיום הרכישה עליכם לבקש בחנות טופס החזר מס אותו תצטרכו בהמשך.

את החזר המס ניתן לעשות באחת משתי העמדות להחזר מס.

1.עמדה הנמצאת בקניון ופעילה עד לשעה 18:00 ומחזירה חצי מהסכום האפשרי.

2. עמדה הנמצאת בשדה התעופה, שבה עליכם לעבור לאחר שתסיימו את טיולכם בפאפוס ולפני עמדת הבידוק הביטחוני, עליכם להגיע לדלפק החזר המס שבשדה התעופה. את הדלפק תוכלו למצוא לאחר ביצוא הצ'ק אין לטיסה, מיד לפני מכונות השיקוף, מדובר בבודקה קטן בצבע כסף – שם יושב פקיד של אחת מחברות החזר המס, גלובל בלו ו- Tax Free אשר מחתים את הקבלות. כאשר תגיעו לדלפק יהיה עליכם להצהיר על הקניות שביצעתם במהלך החופשה, להציג דרכון, חשבוניות ובנוסף יהיה עליכם להעביר לפקיד הקבלה את הטופס אותו קיבלתם בחנות. שימו לב כי הפקיד יכול לדרוש מכם להציג את הקניות עליהם אתם מצהירים. (לתשומת לבכם עמדה זו אמורה להחזיר את מלוא הסכום, אך לפי עדויות של לא מעט חברים בקבוצה, נראה שהעמדות הללו לרוב לא מאוישות והנוסע מתבקש למלא טפסים, לשלשל לתיבה ולהמתין מה שלפי העדויות פשוט לא קורה)

דלפק החזר המס בשדה התעופה בפאפוס
דלפק החזר המס בשדה התעופה בפאפוס

על מנת לקבל את ההחזר קיימות שתי אפשרויות, האחת היא לקבל את הסכום חזרה לכרטיס האשראי. כאשר את הסכום תקבלו לאחר כמה ימים בדרך כלל באזור השבועיים. אפשרות נוספת היא לבקש לקבל את הכסף במזומן בניכוי עמלה.

דגשים חשובים

  • החזר המס איננו תקף לבעלי דרכון אירופאי.
  • החזר המס הוא על דברים שלוקחים איתכם חזרה לארץ. כמו כן לא ניתן לקבל החזר על כל רכישה, כך למשל לא תוכלו לקבל החזר על רכישת מזון, סיגריות וכו'.
  • ברמת העיקרון חובה להביא עמכם את הפריטים שרכשתם וזאת במידה ופקיד הקבלה יבקש לראות אותם פיזית. לא תמיד הפקיד מבקש אבל במידה וירצה יהיה עליכם להציג לו את הפריטים.
  • חובה להגיע לדלפק לפני הגעה למכונות השיקוף.

אז מה היה לנו?