לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתאים לכל גיל

357-26-813852+

פעיל בכל השנה

מתאים לביקור של כ-4 שעות

שעות פעילות:

נובמבר-מרץ: 09:00-17:00
אפריל-אוקטובר (למעט אוגוסט): 09:00-18:00
אוגוסט: 09:00-19:00

גן החיות של פאפוס

Pafos Zoo

הדירוג שלנו
4/5
גן החיות בפאפוס

גן החיות בפאפוס

גן החיות בפאפוס הוא גן חיות יפיפה ומסודר אשר נפתח בשנת 2003 ומכיל מגוון רחב של מיני בעלי חיים מרחבי העולם, כולל יונקים, ציפורים, זוחלים ודו-חיים. בין החיות הפופולריות בגן תוכלו למצוא אריות, נמרים, ג'ירפות, קופים, פלמינגו ותוכים

הפארק ידוע בהתמקדות שלו בשימור וחינוך, והמבקרים יכולים ללמוד על בעלי החיים ובתי הגידול הטבעיים שלהם . בנוסף, מארגן גן החיות מדי יום מופעים והדגמות של בעלי חיים, המעניקים למבקרים הזדמנות ייחודית לראות את בעלי החיים מקרוב וללמוד יותר על התנהגותם ומאפייניהם.

מלבד אוסף החיות שלו, גן החיות מציע מגוון מתקנים ושירותים לשיפור חווית המבקרים, הכוללים מגרש משחקים לילדים, פינת ליטוף, מסעדה, חנות מזכרות ומקומות חניה בשפע.

רכישת כרטיסים

במידה ואתם מתכננים ביקור בגן החיות, מומלץ לרכוש כרטיס מראש על מנת להבטיח את מקומכם. בנוסף כדאי לדעת כי בחודשים אפריל עד אוקטובר מפעיל גן החיות שירותי שאטלים חינם מאזור קוראל ביי לגן החיות ויוצא מ-3 תחנות אוטובוס ייעודיות

מול מלון אסקוס ביץ': 10:30 | 11:30 | 13:30 | 15:30

מול מלון קורליה ביץ': 10:30 | 11:30 | 13:30 | 15:30

מחוץ למלון קראון ריזורט: 10:30 | 11:30 | 13:30 | 15:30

חזרה מגן החיות: 11:20 | 13:20 | 15:20 | 17:30

שימו לב: במידה ואתם מתכננים ביקור במקום בעונת הקיץ יש לקחת בחשבון כי חלקים רבים נמצאים מתחת לכיפת השמים, היו ערוכים לכך בעת תכנון הביקור במקום בדגש על ביקור עם ילדים קטנים, הקפידו להצטייד בנעליים נוחות, קרם הגנה ולזכור לקחת איתכם מים וכובע.

עלויות
מגיל 12 ומעלה: 17.5 אירו
גילאי 2-12: 9.5 אירו
תינוקות – חינם

מיקום האטרקציה

מידע נוסף על גן החיות של פאפוס

גן החיות פאפוס הוא פארק זואולוגי המציע הזדמנות ייחודית לחקור ולהעריך מינים שונים של בעלי חיים מרחבי העולם בסביבה יפה וטבעית ותיהנו ממפגש בלתי נשכח עם בעלי החיים השונים.

הגן מציע לא רק הצצה לחיי הבר, אלא גם תובנות והעמקה בנושאי שימור הטבע. ברחבי הפארק תמצאו שלטים ותערוכות המספקות תובנות על חייהם ובתי הגידול של בעלי החיים. יש גם תוכניות חינוכיות ומפגשים אינטראקטיבים המאפשרים למבקרים ללמוד יותר על התנהגות בעלי חיים והסביבה בה הם חיים.

הפריסה של הגן מאפשרת לבעלי החיים לשוטט בסביבה טבעית ונוחה ותוכלו למצוא בו מתקנים נוספים כמו מגרש משחקים לילדים, פינת ליטוף, מסעדה, אזורי פיקניק, חנות מזכרות ומקומות חניה.

ההיסטוריה של גן החיות של פאפוס

גן החיות של פאפוס הוקם בשנת 2003 על ידי יזם קפריסאי בשם כריסטוס כריסטופורו. החזון שלו היה ליצור גן חיות שלא רק הציג מגוון מגוון של בעלי חיים אלא גם התמקד בחינוך ושימור.

גודל הפארק

גן החיות משתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר, המספק מקום נרחב לבעלי החיים ולמבקרים. הפארק מחולק לאזורים שונים, כאשר כל אחד מייצג יבשת או אזור ספציפיים. הסידור הזה מאפשר למבקרים לחקור את בעלי החיים ממקומות שונים בעולם בצורה נוחה

אוסף בעלי חיים

גן החיות של פאפוס הוא ביתם של למעלה מ-1,200 בעלי חיים המייצגים יותר מ-350 מינים. אלה כוללים יונקים, ציפורים, זוחלים ודו-חיים. כמה מבעלי החיים הבולטים שתוכלו לפגוש בגן החיות כוללים ציפורים, פילים אפריקאים, שימפנזים, זברות, קנגורו, למורים, פלמינגו, תנינים ומגוון נחשים.

מופע הציפורים של גן החיות של פאפוס

במהלך הביקור שלכם בגן החיות של פאפוס, אל תפספסו את מופע הציפורים המרהיב, המציג מגוון רחב של ציפורים מכל רחבי העולם. המופע מתקיים מספר פעמים ביום ומאפשר לכם לצפות מקרוב ביכולות המופלאות של הציפורים.

המופע מתחיל עם תוכים צבעוניים ומרשימים שמבצעים פעלולים מדהימים. עפים באולם, משחקים עם כדורים ואפילו עונים על שאלות מהקהל. לאחר מכן, מגיע תורם של הינשופים שמציגים את מוטת הכנפיים המרשימה שלהן ועפים מעל ראשי הצופים.

משך המופע: כ-45 דקות

שעות המופע:

נובמבר-מרץ: 12:00, 14:00, 16:00
אפריל-אוקטובר (למעט אוגוסט): 12:00, 14:30, 17:00
אוגוסט: 12:00, 15:00, 18:00

מפגש עם בעלי חיים

בגן החיות של פאפוס, מעבר לצפייה מרתקת במגוון של בעלי חיים מכל רחבי העולם ומופע הציפורים המרשים, תוכלו ליהנות גם מחוויות מיוחדות במינן של אינטראקציה ישירה עם חלק מהחיות.

תוכלו להיכנס לפינת הליטוף שבה תוכלו לפגוש את הארנבות ,העזים וחיות המשק הקטנות הנוספות. להיכנס למתחם הלמורים ולהאכיל אותם ישירות מהיד שלכם או להיפגש עם הפילים הענקים העדינים שאותם תוכלו להאכיל מהיד שלכם ישירות לחדק שלהם.

חשוב לציין: כל המפגשים עם בעלי החיים מתבצעים בהשגחה צמודה של צוות מקצועי, יש להקפיד על כללי הבטיחות הנמסרים על ידי הצוות, שימו לב שחלק מהמפגשים הם בתשלום נוסף ומומלץ לשריין מקום מיד בכניסה לפארק

מאמצי שימור

גן החיות פאפוס שם דגש רב על שימור חיות בר ומוביל מספר תוכניות רבייה בינלאומיות למען מינים בסכנת הכחדה. צוות גן החיות משתתף במחקר מדעי, מפעיל תוכניות חינוך והסברה ופועל בשיתוף פעולה עם ארגוני שימור אחרים ברחבי העולם.

חניה והגעה

במקום יש חנייה בשפע ובחודשים אפריל עד אוקטובר הגן מפעיל שירותי שאטלים חינם מאזור קוראל ביי

[sp_easyaccordion id="15920"]
קרדיט: קרדיט: Pafos Zoo

שאלות נפוצות:

גן החיות של פאפוס פתוח 365 ימים בשנה, אך שעות הפתיחה עשויות להשתנות עם העונות. מומלץ לבדוק באתר הרשמי לפני הביקור.

כן, ניתן לרכוש כרטיסים מראש בקישור הבא

כן, בגן החיות יש מסעדה וגם אזורים מיועדים לפיקניק עבור המבקרים.

כן, בגן החיות מתקיימות הופעות ומופעים כמו המופע של התוכים והינשופים, בנוסף לאפשרויות אינטרקציה עם חלק מבעלי החיים.

כן, יש חנייה זמינה למבקרים בגן החיות

גן החיות מתאים מאוד לביקור עם ילדים קטנים ומציע מגוון פעילויות המותאמות לכל הגילאים. מומלץ להכין מראש מים, כיבוד ולבוש מתאים למזג האוויר, ולתכנן מסלול המתאים לקצב הילדים.

מומלץ להקדיש למקום כ4 שעות וכמובן שניתן גם יותר בהתאם לרצון שלכם

אז מה היה לנו?

Powered by GetYourGuide
גן חיות בפאפוס הוא גן חיות קטן וחביב, גן החיות כולל מגוון של בעלי חיים מופעי תוכים וינשופים אטרקציה ומהנה חביבה למבקרים בפאפוס